9 czerwca 2022

Dwie piekności

Dziergam serwetki dla ich dziergania. Czasem więc próbuję nowych rzeczy, jak te rozety, o których pisałam w poprzednim poście. Ostatnio bardzo modne stały się wzory przestrzenne, które realizuje się słupkami reliefowymi, puffami, pęczkami, popkornami..... nasze projektantki prześcigają się w tego typu projektach. A ja zrobiłam serwetkę wedlug wzoru Karoliny Szydełko, która ma swój włóczkowy sklepik, ale tez prowadzi szydełkowy kanał na You Tube. Zgromadziła całkiem sporą społeczność, a dziewczyny ze wzorów Karoliny robią piękne rzeczy (Instagram). A ja wydziergałam serwetkę Passiflorę (link do filmu). Jest to wzór inny niż te, które się ostatnio mnożą. Mnie się efekt podoba :-)






Ananaski nigdy mi się nie znudzą, więc zimą robiłam coś większego. Wyszła serwetka miła dla oka :-)
Serwetki dziergałam z użyciem mojego ulubionego kordonka polskiej marki Ariadna - Aria 5.  





 

12 komentarzy:

  1. Piękne. Uwielbiam takie dziergane prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne serwetki, a najbardziej spodobało mi się stwierdzenie "dziergam serwetki dla ich dziergania' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ananaski zachwycają w każdej kombinacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tacy, co ich nie lubią, ale to się wydaje niemożliwe :-)

      Usuń
  4. Precyzyjna robota. Pięknie się prezentują te dziergane serwetki. Coś wspaniałego.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jejciu, jejciu, jakie fajne wzory. Kordonek nie dla mnie, ale ta Passiflora kokonkiem ombre - dało by radę ... Pozdrawiam i za inspiracje dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wydziergać Passiflorę :-) Także pozdrawiam!

      Usuń