2 stycznia 2024

Robótkowe podsumowanie 2023 roku

 Niechaj mojej własnej tradycji stanie się zadość i zaistnieje tu post podsumowujący moje działania na polu dziergania wszelakiego. 
To nie był roku obfitujący w natchnienie i wielkie czyny, nie nauczyłam się niczego nowego, raczej zapychałam dzierganiem czas wolny, bo siedzieć bezczynnie nie potrafię, bądź usiłowałam zadziergać to, co złe. 
I tak powstało:

9 czapek

15 mniejszych i większych szyjogrzejów dzierganych drutami 

5 chust szydełkowych

10 par skarpetek

3 swetry

1 mitenki testowane dla Ani 

5 opasek na czoło ze wzoru Ani 

ze 30 szydełkowych kulek jako część breloczków

16 serwetek szydełkowych umieściłam w moim portfolio na Ravelry, ale powstało ich co najmniej drugie tyle. 

Usiłowałam w mojej głowie rozstrzygnąć dwa dziewiarskie zagadnienia, ale nie doszłam do żadnych wniosków. Potrzebuję dyskusji. 


To może pokażę coś ładnego, co zrobiłam jako prezent. Obie osoby obdarowane są zadowolone :-) To serwetka Ola ze wzoru Aurelii Lewickiej. 








15 komentarzy:

  1. Imponujący dorobek. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Imponujący dziewiarski dorobek!
    Ciekawa jestem tych dwóch nierozstrzygniętych dziewiarskich zagadnień;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno, właśnie zobaczyłam Twój filmik na YT, ależ miło było Cię zobaczyć i posłuchać! Komentuję tutaj, bo pod filmikiem nie znalazłam sekcji konentarzy.
      Subskrybuję i czekam na następną odsłonę.

      Usuń
    2. Dziękuję, pomału zdradzę te moje przemyślenia :-) Mam nadzieję, że podzielisz się ze mną Twoją opinią :-)

      Usuń
    3. Bokasiu, dziękuję za miłe słowa o moim filmiku, dość się denerwowałam :-) Będzie ciąg dalszy wkrótce :-)

      Usuń
  3. Asiu, gratuluję tegorocznego dorobku dziewiarskiego i cieszę się, że mogłam zobaczyć Cię na you tube, te archiwalne dzianiny które pokazałaś zrobiły na mnie ogromne wrażenie, Ty chyba urodziłaś się z takimi umiejętnościami mistrzowskiego dziergania. Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za serdeczność :-) Jestem przekonana, że przy Tobie nawet nie powinnam się przyznawać, że potrafię dziergać :*

      Usuń
    2. Asiu, oprócz wielu Twoich talentów wyróżnia Cię też rzadka w dzisiejszych czasach cecha jaką jest skromność. A Twoje prace mówią same za siebie, te dzianiny z okresu dzieciństwa (bo chyba tak można ten czas określić) są po prostu mistrzowskie. Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  4. Na bogato ,i ilość I jakość, coś mało jesteś na blogu, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dużo zrobiłaś , serwetki piękne a kolory niezwykle, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny dorobek! Jak dla mnie - każdy czyn dziewiarski jest wielki ;)

    OdpowiedzUsuń