21 stycznia 2024

Zimowe akcesoria

Zima wymaga wełnianej oprawy. I dlatego zrobiłam kolejne wełniane rzeczy. Chustka powstała z estońskiej, prawie surowej, wełny Aade long, która cechuje się niezwykłymi kolorami, a wzór entrelac wyjątkowo prezentuje wybarwienie tej nici. Bardzo mi się ta chustka podoba. 




Zakupiłam niedawno dwa motki wełniano-alpakowej włóczki Nepal Dropsa, to był mój pierwszy kontakt z tą nicią. Jestem zachwycona. Zrobiłam czapkę wzorem strukturalnym March Hat (darmowy na Ravelry). Wyszła trochę za mała, ale jak będzie mroźnie, to mnie odpowiednio ogrzeje, a wiatr pod nią nie wpadnie. 







8 komentarzy:

  1. Piękne prace, czapka do mnie przemówiła, a właściwie jej wzór. Dobrze Ci w niej! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Zatem koniecznie zrób taką dla siebie :-) Także pozdrawiam!

      Usuń
  2. Jaka fajna ta chusta ma takie pastelowe kolory. Lubię te kwadraciki i fajnie się je dzierga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi za mną zrobić cos bardziej skomplikowanego entrelakowo :-)

      Usuń
  3. Entrelac jest przesliczny,ale dla mnie niestety niewykonalny :(((.Zaczynalam kilka razy i nic tego nie wyszlo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez na początku nie wychodził, ale film z YouTube mnie oświecił, autorka Qrkoko, polecam!

      Usuń
  4. Ten wzór na chustę jest śliczny. Mam podobną i wspaniale się prezentuje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. T prawda, entrelak zawsze wychodzi ładnie :-)

      Usuń