2 września 2010

Schemat do serwetki i coś jeszcze

Na prośbę Ani zamieszczam schemat serwetki filetowej i jeszcze jednej, która sąsiaduje w gazetce z moją. Nie lubię :łysych" brzegów, więc dorobiłam do mojej jeden rządek koronki.




Do zabawy zaprosiła mnie Antosia:-) Podoba mi się ta zabawa, bo trzeba się zastanowić, co się lubi. Znacznie łatwiej jest narzekać i szukać dziury w całym, niż się cieszyć drobnymi, ale ulubionymi zajęciami czy rzeczami. Postrzegam tę zabawę jako swoistą kurację na optymizm :-)

10 rzeczy, które lubię:

1. robić na drutach
2. szukac nowych wzorów
3. gotować
4. robić przetwory
5. chodzić po górach
6. chodzić w ogóle
7. kolory: niebieski, brązowy, fioletowy, bordo
8. zimę, zimno i śnieg
9. przyrodę
10. smak kwaśny

Tak sobie pomyślałam, że dopiszę od razu, czego nie lubię:
1. lata i upałów
2. koloru białego w odzieży
3. smaku selera i pietruszki
4. plażowania
5. narzekania
6. rozmów o niczym i żartów
7. owadów
8. kina
9. podróżowania

Łatwiej poszło z tym, co lubię :-) Naprawdę poczułam sie lepiej:-)

Do zabawy zapraszam Ulę i Marzenkę:-)

Zasady zabawy:
1. Napisz, kto przyznał Ci tę nagrodę

2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz

3. Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj ich komentarzem.

2 komentarze:

  1. Poczytałam sobie Twego bloga od początku. TO NIE BYŁ ZMARNOWANY CZAS Wprawdzie szydełko mnie zbytnio nie interesuje, ale u Ciebie jest wszystko :)))
    Wiem, że kiedyś tu byłam. Ale dlaczego "kiedyś"?
    Ciekawa jestem, czy jeszcze pieczesz sama chleb i czy warto było to urządzenie kupić.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.Bardzo Ci dziękuję za wzorki.Pozdrawiam Anka.

    OdpowiedzUsuń