8 maja 2011

Pochwalę się :-)

Drogie Czytelniczki :) Bardzo Wam dziękuję za dobre słowo, chyba spojrzałam na te moje ciapkate wyroby nowym okiem. Racja, powinien ten komplet podobać się mnie. No i będzie się podobał, nie wyląduje w szafie, a na pewno nie dam go nikomu.
Dorotko, masz rację, trochę go podblokuję, ale nie rozciągnę za mocno, bo chcę mieć ciepłu otulacz a nie mgiełkę ;-)

Nie dostaję prezentów. Wolę stosować się do biblijnej rady : "Rzuć swój chleb na powierzchnie wód, a po wielu dniach wróci do ciebie". Ale wczoraj dostałam wyjątkowy niby-prezent, nic materialnego, cieszyłam się jak dziecko: autroka wzoru mojej ciapkatej chusty umieściła jej zdjęcie na głównej stronie wzoru na Raverly:-)))

Można to obejrzeć TUTAJ.

2 komentarze:

  1. Fajna chusta. Zobaczyłam ją na Rav. i dopiero dzisiaj przeczytałam posty. Zblokowałabym ją jeszcze, żeby troszkę mocniej uwydatnić ażur.
    Gratuluję docenienia przez autorkę wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta jest bardzo ładna (w moich ulubionych jesiennych kolorach). Gratuluję docenienia przez autorkę wzoru i umieszczenia na Raverly. Również uważam, że powinnaś ją zblokować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń