15 czerwca 2019

Brzydkie

Często bywa, że włóczka, która w motku jest śliczna, w robótce już tak uroczo się nie prezentuje. Tak było tym razem. Na ocenę nałożył sie fakt, że od czasu zakupu włóczki przestałam szaleć za fioletami..... Woziłam 6 motków Mille Collori Baby przez pół Polski przez kilka lat mając nadzieję, żę w czasie urlopu cos z niej zrobię. Odrzucało mnie dośc skutecznie, aż niedawno się zawzięłam i zrobiłam strzałkę. Nie dość, że kolory pod psem, to jeszcze motki były z różnych farbowań, co widać w gotowej robótce. Suma sumarum zimą mnie po plecach ogrzeje.

Przy okazji wspomnę, że strzałke wymyśliła Martina Behm. Warto zajrzeć TU.








18 komentarzy:

  1. Moim zdaniem jest całkiem spoko jeśli jest tyle czerwonego😁pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ten radosny czerwono-pomarańczowy ratuje honor tej chusty :-)

      Usuń
  2. Piękna !!! Choć nie moje kolory Perfekcjonistki zawsze się czepiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, na Marsa jest bliżej nic mnie do perfekcjonizmu :-)))) Buziak!!

      Usuń
  3. w sumie to kolory są przepiękne, przynajmniej będziesz miała energetyczną chustę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, pomarańczowy grzeje od samego patrzenia :-)

      Usuń
  4. Nie wiem, co z nią jest nie tak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie sie podoba i to sa moje kolory,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory idealnie odnalazły się w strzałce, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, strzałka ze zwykłych pasków robi coś ciekawego. Także pozdrawiam :-)

      Usuń
  7. Bardzo ładna, nie wiem co się w niej może nie podobać,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziergałam bez przekonania i tak już zostało...

      Usuń
  8. Pomijając fakt, że ja chyba nie przepadam za strzałkami (nie wiem dlaczego), to mi się podoba. Prosta, energetyczna i z pewnością ciepła. Takie lubię :) Będzie pięknie kontrastować z czymś gładkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moja trzecia strzałka i raczej ostatnia w tej wersji, mnie drażni ogoniastość tej formy, wolę trójkąty. Energetyczny pomarańcz ratuję tę chustkę, pewnie ja kiedyś założę :-)

      Usuń
  9. A wiesz, szukasz dziury w całym jak zwykle. Millecolori tak ma, że każdy motek jest inny i to jest urok tej włóczki. Na moje oko piękna chusta, szkoda psuć sobie życie narzekaniem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to super jest! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń