28 sierpnia 2020

Wyszywanki

Czas wiosennej izolacji unieruchomił mnie w domu, a kontakt z ludźmi przez internet miał swoje plusy, można było porozmawiać o sprawach, na które na pewno nie byłoby miejsca w normalnym trybie wzajemnego funkcjonowania. I z takich właśnie rozmów zrodził się pomysł odkopania zasobów kanwy, mulin i wzorów. Przed wieloma laty zakupiłam gazetkę "Hafty polskie" dla dwóch wzorów, wiosną zaś złapałam natchnienie na ich zrobienie. Oto efekt :-) jestem zadowolona z oderwania się od drutów i szydełka. Wzory koronki można zakupić na Coricamo. Wyszywałam cieniowaną muliną DMC . Jestem bardzo zadowolona z efektu.





6 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że jesteś zadowolona z efektu - hafty są przepiękne! Cieniowana mulina podnosi walory wzoru, kolory pięknie się przenikają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, nie musi być skomplikowanie, by mogło być ładnie, lubię proste wzory :)

      Usuń
  2. Śliczne, każda osobno, a w komplecie wyglądają fantastycznie :). Uwielbiam motyw mandali, a te "koronki" są takie trochę mandalowe. Cieniowana mulina znakomicie się sprawdza w takich monochromatycznych wzorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za miłe słowo :-) Nie jestem artystką, ale czasem coś mi się uda. Coricamo nazwało ten wzór koronką, ostatnio wszystko jest mandalą, nawet zwykła serwetka, a osobiście wolałabym unikać filozoficzno-religijnych powiązań. Serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Dziękuję i także pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, wzór może być prosty i piękny :)

    OdpowiedzUsuń