29 czerwca 2021

Skarpetkowe spełnianie marzeń

Są takie wzory, które za mną chodzą od lat, a ich realizacja dojrzewa powoli. Tak było ze wzorem Monkey socks, których na Ravelry umieszczono już 22,5 tysiąca par. To i ja musiałam. Ręcznie farbowaną włóczkę w kolorze koralowym zakupiłam u Miss Knitski,  projekt bardzo mi się podoba. 





Instagram jest pełen inspiracji. U Soxaphone zachwycam się nie tylko zdjęciami, ale też pięknymi wzorami skarpetek. Przekopałam Internety i znalazłam wzór, który w moim zastosowaniu dał mi namiastkę tego, co tworzy Svietlana. Skarpetki wykonałam z włóczki Arwetta .











7 komentarzy:

  1. Jakie piękne! Obydwie pary bardzo mi się podobają, gdybym jednak miała wybrać tylko jedną trudno byłoby mi się zdecydować czy te pierwsze ze względu na kolor, czy drugie ze względu na wzór. Oczywiście obydwa kolory i wzory mi się podobają. Obudziłaś moje marzenie o ażurowych skarpetach, jakoś ciągle odkładane na potem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. To są dzieła sztuki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przecudne! Wzory i kolory, a przede wszystkim staranne wykonanie. Wyjątkowo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne obydwie pary. Na chwilę obecną gdybym miała wybierać, wybrałabym różowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne, obie pary cieszą oko i kolorystycznie i wzorem. 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Powtórzę to, co napisały wcześniej koleżanki - obie pary są cudne, choć dłużej moją uwagę przykuły niebieskie:-)

    OdpowiedzUsuń